Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
Logga in
  • StartsidaPil

Synpunkter, klagomål eller beröm - Arbetsmarknadsförvaltningen

Dina synpunkter är värdefulla för att vi ska kunna förbättra verksamheten.

I första hand bör du kontakta den som ansvarar för verksamheten, enhetschef eller annan personal.

Om du inte är nöjd efter kontakt med personal på berörd verksamhet kan du framföra dina synpunkter, klagomål eller beröm genom denna e-tjänst till arbetsmarknadsförvaltningen. 

Elektroniskt formulär för klagomål hittar du nedan genom att klicka på "Nästa".

Synpunkter, klagomål eller beröm kan även lämnas via telefon eller brev. Samtal hänvisas till 0410-73 30 00, brev ställs till Arbetsmarknadsförvaltningen Box 20, 231 21 Trelleborg.

Vad händer sen?
När du fyllt i och skickat in formuläret registreras det som en inkommen handling hos arbetsmarknadsförvaltningen.

Ansvarig chef utreder skyndsamt ärendet och återkommer till dig inom tio arbetsdagar. Tar det längre tid att behandla ditt klagomål får du besked om detta.

Har du fyllt i formuläret anonymt sker ingen återkoppling. 

 

Nästa

Kontakta oss

kontaktcenter@trelleborg.se
Kontaktcenter 0410-73 30 00

Besök oss

Trelleborgs kommun, 23183 Trelleborg
Besöksadress: Algatan 29

Snabblänkar