Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
Logga in
  • StartsidaPil

Synpunkter, klagomål och beröm

På länken nedan kan du rapportera synpunkter, klagomål och beröm som rör Socialförvaltningens verksamheter:

Länk till e-tjänsten

Du kan alltid kontakta berörd verksamhet direkt eller via kundtjänst på telefonnummer 0410-733000 för att framföra synpunkter, klagomål eller beröm.

Information om hur du fyller i e-tjänsten "Synpunkter, klagomål och beröm" kan du finna här: Länk till hjälp

När du har lämnat en synpunkt, klagomål eller beröm via e-tjänsten kan du följa status på ditt ärende här:

Följ status på ditt skapade ärende här.

 

Om du vill veta hur personuppgifter hanteras inom kommunen kan du läsa det på följande länk:
Trelleborgs kommuns personuppgiftshantering

Kontakta oss

kontaktcenter@trelleborg.se
Kontaktcenter 0410-73 30 00

Besök oss

Trelleborgs kommun, 23183 Trelleborg
Besöksadress: Algatan 29

Snabblänkar