Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
Logga in
  • StartsidaPil

Klagomål livsmedel

 

 

Här har du möjlighet att framföra ditt klagomål genom att fylla i e-tjänsten nedan.

 

Om du har klagomål på livsmedelshanteringen i en butik eller restaurang så gör vi en utredning. Det är också bra om du vänder dig direkt till företaget. Om du har köpt en vara som är dålig, kontakta i första hand butiken eller tillverkaren. Är du inte nöjd med bemötandet, kontakta oss.

 

Om du vill lämna ett klagomål på en vara är det bra att vara så specifik som möjligt, till exempel varför du inte är nöjd, namnet på varan, tillverkare, datum och eventuellt löpnummer/batchnummer.

Du kan välja att inte lämna namn och kontaktuppgifter, men då kan vi inte återkomma till dig om vi har behov av ytterligare information.

 

 

Har ni frågor kring e-tjänsten, vänligen kontakta kundtjänsten.

Telefon: 0410-73 30 00

E-post: trelleborgs.kommun@trelleborg.se

Nästa

Kontakta oss

kontaktcenter@trelleborg.se
Kontaktcenter 0410-73 30 00

Besök oss

Trelleborgs kommun, 23183 Trelleborg
Besöksadress: Algatan 29

Snabblänkar